Pàgines

31/12/12

Els meus desitjos per 2013



Jo tinc un fill que farà 12 anys el proper 8 de gener i aquest és el missatge que m'agradaria que interioritzés i reflexionés, perquè no totes les coses són immediates, ja, ara mateix, perquè com diuen al video l'important no és el material sinó el coneixement, aquest missatge és el que m'agradaria que els nostres polítics interioritzessin i reflexionessin...

Mireu-vos el video i treieu-li suc: penseu i reflexioneu. Sí ja sé que fa mal pensar i reflexionar, enfrontar-se a un mateix és dur, però només així podem madurar, només així podem avançar, com a persones i com a societat. Perquè, malgrat el que el poder de sempre ens ha inculcat, el coneixement és la única arma que ens farà lliures i la ignorància no ens farà més feliços sinó més esclaus...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada