Pàgines

29/4/14

Tinc una dèria...I és que jo.. Vull estar amb tu...

Tinc una DÈRIA... I ÉS QUE JO...VULL ESTAR AMB TU... compartir la vida... sentir la vida... i és que la vida és massa curta per no intentar ser feliç...


la música és un sentiment... els sentiments són present... cada instant és diferent... per tant hi han moltes músiques possibles a la meva vida, i és que així és com sóc, no sóc d'un estil musical concret, tot i que hi han estils que em diuen més coses que d'altres, però sempre obert a nous contactes, sempre existeix la possibilitat de que et sorprenguin, de que t'arribin. 

Ahir baixava corrents pels camins d'Olesa, els núvols negres amenaçaven tempesta, i de sobte, la llum del sol darrer de la tarda es va obrir pas, aquesta és una sensació meravellosa, la llum i l'ombra al fons, el foc que encén les fulles de les oliveres i les roques de Montserrat al fons ben fosques. Aquesta és la postal, el paisatge principal, el focus que tothom observa, però si estàs obert et pots adonar que hi ha més, que de vegades la vida et sorprèn en aquell instant irrepetible


les flors del camí, les fulles d'herba, travessades pel foc de les estrelles...




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada