Pàgines

5/8/16

Tantes coses a dir...

Tantes coses a dir i tan poc temps...seré breu:






Des de la darrera entrada i durant 1 any he estat fora de la meva zona de confort...bé, de fet, ja fa temps que em moc per les afores d'aquesta zona, el meu esperit renaixentista em condueix per viaranys desconeguts. La veritat és que he estat caminant per una passió coneguda: l'ensenyança; i per un passió desconeguda: l'apicultura. El màster per poder exercir com a docent de secundària en l'especialitat de biologia i geologia em permetrà obrir un nou horitzó professional i personal en els propers anys i l'inici d'una petita explotació apícola em durà per un altre horitzó apassionant. Anirem veient com vaig desenvolupant ambdós projectes...

I tot això sense abandonar la zona de confort de l'elaboració de cervesa, bé una zona en continua evolució, perquè la venda directa té aquest punt de canvi constant, els clients no sempre no són els mateixos, alguns sí, les situacions són diferents cada dia, però la passió amb la que treballo és la mateixa, la mateixa amb la que visc, perquè torno a repetir que el meu, els meus, projectes professionals són el meu projecte vital. Quina llàstima que el consumidor d'aquest nostre país no vulgui compartir les històries que els hi proposem els diversos artesans que dia rere dia oferim les nostres petites històries en molts mercats i fires que es proposen arreu del territori. 

Una cervesa nova, la Fe, nascuda d'una visita al maresme, i de la descoberta casual d'una de les moltes fonts fèrriques















En aquest cas vaig voler donar protagonisme a l'aigua, poc llupulada i amb malt pilsern per tal de que el caràcter de la cervesa vingués determinat per l'aigua. Objectiu complert.







Una nova imatge per la xot:


 Gràcies a l'Ona pel seu dibuix!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada