Pàgines

4/9/11

Algunes reflexions sobre prendre una cervesa


Començo a escoltar aquest fragment concret i vaig degustant una cervesa de 33 cl, no importa si meva o d'un altre autor, però artesanal i en aquest cas concret de blat.

Acaba la música i acabo la cervesa i em faig algunes reflexions en veu alta:

  1. Potser 10 minuts és el temps just per degustar aquesta quantitat de cervesa, no perd la temperatura inicial i permet degustar-la en boca amb calma i sense presses. Podia haver durat 5 minuts més però, en tot cas, mai menys.
  2. Potser si algun dia aconsegueixo que algú senti, mentre degusta una de les meves dèries, aquesta música dins el seu cor, dins la seva ànima, hauré assolit un dels meus objectius.
  3. Per degustar una cervesa artesana cal dedicar-li el seu temps, el vostre temps, o el que és el mateix una cervesa artesana no és per passar el temps.
Em perdonaran els puristes de l'òpera, el fragment no està triat amb criteris tècnics, encara que sí estètics. No és la meva intenció parlar de música sinó dels sentiments que desperta la música, en aquest aspecte és el mateix que pretenc amb la cervesa, a part de parlar de temes més técnics, anar introduint sensacions i sentiments que desperta la cervesa. No oblideu que la cervesa artesanal està viva i va canviant en el temps (els canvis en l'espai els tractarem un altre dia).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada