Pàgines

1/9/11

Canvis importants

Bona nit, a totes i a tots, avui inicio una nova etapa del meu viatge, ens separem amb el Roger, vull dir que tot i que l'objectiu és el mateix, volem seguir camins i ritmes diferents, més val ara que més endevant. Aquest fet em comporta una sèrie de canvis importants:

  • S'ha mort la Montserrat i ha nascut la Dèria. Dèria per la cervesa artesana, dèria per la vida, dèria per l'amor, dèria pel present.
  • M'he quedat sense aparell d'elaboració, així que cal buscar-me un de nou, de fet ja m'estic plantejant la opció 50 litres o saltar als 200 litres (?).
  • M'he quedat sense local on elaborar, així que caldrà buscar-ne un de nou, diverses opcions s'obren ara mateix, un local de transició un definitiu, a quin preu?...
  • Cal crear i reimprimir i tornar a enganxar les noves etiquetes per la fira del bolet de La Pobla de Lillet, però abans cal treure les d ela Montserrat i netejar les ampolles...
Primer la fira i després tota la resta.

Dèria: 1. Idea fixa que mena o incita persistentment a fer alguna cosa. 2. Objecte que la motiva. (Diccionari de l'Institut d'Estudis Catalans dixit)

A tu Roger: que tinguis sort i que trobis el que t'ha mancat en mi (Lluis Llach dixit)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada